Od Prievidze po bazoš

Kľudne si to nafoťte, ale aj tak si to najlepšie predám sám. A za dva týždne. Povedal klient s významným úškrnom na perách. Veď v pohode, ak má známeho, čo to chce kúpiť, nemusím to ani inzerovať. Toto bola celkom iná situácia. Mám rád ľudí s prehľadom. Zákazník si spravil prieskum na nete. Pochodil portály od bazoša po topreality, vybral pre presnosť 27 trojizbákov. Prievidza, Partizánske, Pribilina, to je fuk. Spriemeroval cenu, finančne ohodnotil nové okná a citový vzťah. Vyšla mu suma, ktorá sa mu zdala adekvátna. Strávil hodiny študovaním realitných webov, retušoval fotky, odmeral všetko na chlp presne. Ak to chalan dá za dva týždne, predstavím ho šéfovi a v TUčku z neho spravíme realitnú superstar. Ako to dopadlo? Bytík nepredal ani o dva týždne, ani o mesiac. Potom znížil cenu o 10%, potom o ďalších 10%. Klient sa neozval, ego nepustilo. Byt je v ponuke trištvrte roka s výrazne nižšou cenou. Nuž, keď dvaja robia to isté, nemusí to vypáliť rovnako. Aj keď pozriem tristo stránok na nete, stavbyvedúci zo mňa hold nebude.


Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *